קצת עליי
ליאת קלאורה, בת 41 אם לשניים, יזמית ובעלים של ״המזכירה״.
ב13 שנים האחרונות ניהלתי ועסקתי בשירות לקוחות ובק אופיס במשרדים שונים.
במהלך תקופה זו נחשפתי לתחומי הניהול השונים: אדמנסטרציה, פקידות, ניהול תיקי לקוחות, מכירות ושירות.
לאחר שילדתי את שני ילדיי החלטתי לצאת לדרך עצמאית חדשה ופתחתי את ״המזכירה״. החלטתי, כי אני רוצה להיות המנהלת והבוסית של עצמי ולעזור לעסקים נוספים להתפתח ולצמוח.
חזון ״המזכירה״ לתת מענה מקצועי ומהיר ללקוחות. התכונות הכי בולטות של ״המזכירה״ היא הגדלת ראש כך שכל בעיה או צורך שמתעורר מטופל מיידית, תיקתוק משימות מהיר, אכפתיות ולקיחת אחריות.
בשורה התחתונה:
מזכירה אישית שאפשר לסמוך עליה. העבודה שלי תפנה אותך ותאפשר לך להשקיע הרבה יותר זמן בפיתוח העסק, בשיווק ומכירות שהן הבסיס לצמיחה עסקית, סוף-סוף יהיה לך זמן פנוי להקדיש למשפחה, לבילוים ולשעות הפנאי שכבר שכחת מהם.